Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Jmerc

WWE Show Discussion

Recommended Posts

Told y’all Dominik was a generational talent. Bro got many classics to come and I can’t wait

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rey Mysterio is said to be legitimately injured and out of action.

As noted earlier, WWE announced during RAW that Mysterio suffered a torn triceps during the win with son Dominik Mysterio over Seth Rollins and Murphy at Sunday’s WWE Payback pay-per-view. Rey was pulled from his singles match with Rollins on this week’s RAW, and replaced by Dominik, but there had been some speculation on this being another storyline injury for Rey.

In an update, Dave Meltzer of F4Wonline.com reports that the injury to Rey is legitimate, and did occur during the tag team match at Payback on Sunday night.

While WWE is calling the injury a triceps tear, and that’s likely exactly what it is, it is not thought to be as serious as a full tear, which would require surgery.

Word going around Monday’s RAW was that Mysterio is expected to be out of action for two months, or maybe less. He will reportedly be able to recover through rehab, and reportedly will not need surgery.

Rey appeared in a backstage segment on Monday’s RAW with his wife, daughter and son, and was wearing a sleeve over part of his arm, but no sling.

Rey recently signed what is believed to be a new three-year WWE contract. Stay tuned for updates on his status.

Share this post


Link to post
Share on other sites

They definitely *censored*ed up the finish in the triple threat lol. I mean, I'm glad, but it's still funny tho

Also, I really like how people are selling The Spirit Bomb. I mean, it was cool in NXT too, but to see Orton selling it like he did on Sunday and Rollins flipping and everything... So far so good for Keith Lee, and these things matter. 

Edited by AONO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odd cause I felt they treated them better on SD. From that first attack when they destroyed the ring to when they destroyed the backstage area. Everything on Raw has felt pretty tame in comparison.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Random but I think Keith's using the Spirit Bomb as his finisher now because someone (Vince) probably thinks the Big Bang Catastrophe is too similar to the AA

Share this post


Link to post
Share on other sites

It was his finisher before too lol His secondary one at the least.

That's a good call though...maybe it's also too similar to the Jackhammer and can't have that with Bill coming around at least twice a year lol

Edited by Fight Me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spirit Bomb has always looked way better than the Big Bang. He never seemed to hit the latter very strong in his bigger matches, whereas the SPirit Bomb was always looking like it murdered someone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh yeah, I remember, Braun was there. But was that legit, or a scripted thing to put him away due to real injury?  I mean, I always thought that car accident thing was an angle.

Edited by T-Hell

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, T-Hell said:

Oh yeah, I remember, Braun was there. But was that legit, or a scripted thing to put him away due to real injury?  I mean, I always thought that car accident thing was an angle.

The hit and run angle was a way to write him off TV. WWE reported that he had suffered broken ribs and a torn pec due to the incident, and although they kayfabed how he got the injury, a torn pec is actually the reason that he is currently on the shelf.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, A.O.L. said:

Never been so excited for a Smackdown. Woot woot.

What’s happening tonight besides Reigns first appearance as champ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, dje_wba said:

The hit and run angle was a way to write him off TV. WWE reported that he had suffered broken ribs and a torn pec due to the incident, and although they kayfabed how he got the injury, a torn pec is actually the reason that he is currently on the shelf.

Damn. Thank you for telling me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Bushy. said:

What’s happening tonight besides Reigns first appearance as champ ?

Possible full heel Reigns promo. I want him to unload. I want him to shit on every fan and etc. Just seeing him as champion with Heyman is hype for me. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Bushy. said:

What’s happening tonight besides Reigns first appearance as champ ?

Fatal 4 Way to determine Reigns' first challenger

Share this post


Link to post
Share on other sites

That Roman graphic was crazy lmao

Damn bro, they were mad close to that pyro.

C'mon Roman, do that over the shoulder entrance. Do it for my 2K20 can be accurate lmao

Edited by Fight Me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...