Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Lunchbox

Global Moderator
  • Content Count

    26,853
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Lunchbox

  1. Ogogo losing was 100% the wrong choice. Same with the MJF losing.
  2. I kinda hope the Brodie one is him in a suit and comes with rolled up papers.
  3. I just realized that Malcom is off TV again. They gotta get him with someone not bland as *Censored*.
  4. Think they have to pull the trigger on Baker here.
  5. Easily, shes probably the best women they have on the roster.
  6. This is the first time ive been legit excited for a womens debut in along time.
  7. I really don't understand how Conrad has time to do all those podcasts. Hes on ALOT of them.
  8. I find myself skipping more and more stuff on BTE.
  9. If you read about that org its def a pyramid scheme.
  10. Late, but Bea sucks. And not only does she suck she kinda dangerous and didn't really improve in Stardom.
  11. Lunchbox

    WWE Drama

    Apparently Shawn tore Road Dogg several new assholes during the pandemic about covid and masks.
  12. I popped so hard for Bugez being on Smackdown. The dude is legit a entertainer and needs to be doing something on TV.
  13. Will is vacating the title due to injury, Kota is hurt, Okada is carrying a knock. Time to give Suzuki a short run?
  14. Wild Thing doesn't fit Mox at all they need to stop.
  15. Whats also really worrying is he seems to be slowly moving towards unhinged. His Darkside of the Ring is going to be wild. Never seen a man that was so loved and cheered and people happy for him to get his shit together to becoming such a vile human being.
  16. I love how hes suppose to be a heel but his promo about America made him a mega face. Dude has legit star potential based on what i have seen talking wise. The only thing i can see being is downfall is possibly buying into his own hype alot.
  17. Also didn't do shit when it was revealed that Shalak had a shady background with nazis.
  18. Im gonna be honest that noone in GCW would do a *censored*ing thing.
  19. She was in that hot tub with Priest once.
  20. I always viewed TBS as the channel places leave on in waiting rooms, mainly reruns and a ton of old movies with more recent attempts at original programing. Its just really weird they would do a TNT belt and than be taken off TNT. I don't think they had a big bump in ratings when NXT moved.
  21. Im not sure if this is a good or bad thing to be totally honest.
  22. Oh he will be on that dweebs show probably.
  23. Lunchbox

    WWE Drama

    To be fair she can get pushed better than him so hes not better at everything.
  24. Shlak is kinda wild cause theres also the he might legit mistakenly hurt someone aura. And god that video Effy posted makes me want to go to a show so bad.
×
×
  • Create New...