Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Jeb ★

WWE Show Discussion

Recommended Posts

Judgment Day on Main Event lol. Didn’t expect them to keep Edge’s heel theme since it’s by Alter Bridge

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.
On 6/10/2022 at 8:16 PM, Fight Me. said:

I wish the Drew/Sheamus feud would lead to them teaming like The Bar...but they seem committed to the Brawling Brutes shit.

Seems I'm getting my wish. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.
1 minute ago, EJ! said:

hey y’all this sucks

That's for true.

It's funny how Ronda's back and she's kinda just there and irrelevant compared to Sasha who's not *censored*ing here lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.

At least Nattie's been killing it on social media lmaooo

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ready for the greatest of all time to return. The *censored*ing goat. For better or worse Cena held shit together and carried the company of his *censored*ing back. Cena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

man hell yeah

 

though i do wanna see Cena cook Theory on the mic one time

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...