Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Jeb ★

WWE Show Discussion

Recommended Posts

Guest Fight Me.

How bout we call em "War Machine (not to be confused with the shitty abusive MMA fighter or Marvel character)."

Edited by Fight Me.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.

They need to do Kofi/Roman the PLE before Big E comes back.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo i almost shat myself i thought Cole was gonna announce Sasha and Naomi

Share this post


Link to post
Share on other sites

he said hospital i’m telling!

TRIBAL QUEEF LMAOOOOO

OH SHIT ALREADY??????

Edited by EJ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Triple H is genuinely not *censored*ing around holy hell man

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah *Censored* what anybody says i am hyped

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, PaperThinWalls said:

Nice. I still can’t believe they (Vince) made him dress like a *censored*ing gladiator. This how it should have been done all along.

facts. maybe i have too much faith in Trips but i think everybody hating right now will be cool about it sooner than later. his first main roster run was awful but i also think there was untapped potential during his NXT run

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.

🤭🤭🤭

Nah but seeing Kross getting roasted all day before he came back was funny af. Honestly don't know what he did on his time away besides Control Your Narrative (lol) and stinking the place up with Davey Jr. at Flair's Last Match.

Share this post


Link to post
Share on other sites

as long as he keeps that CYN shit over there and Trips doesn’t bring Braun back i am good

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, EJ! said:

as long as he keeps that CYN shit over there and Trips doesn’t bring Braun back i am good

Hopefully like Big Damo he just did CYN for the gig/money lmao

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, EJ! said:

i think i’m ready for babyface Sami if that’s where this is heading

One guy that I watch has a theory that The Bloodline will turn on him and then KO will help him and gain the tag championships from The Usos. I would be fine with that tbh.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not a big Kross guy but it’s cool seeing Triple H is doing everything the Internet wants to see

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, T-Hell said:

One guy that I watch has a theory that The Bloodline will turn on him and then KO will help him and gain the tag championships from The Usos. I would be fine with that tbh.

i would *censored*in love that 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Jeb ★ said:

Hopefully like Big Damo he just did CYN for the gig/money lmao

lmaooo i ain’t mad at it. get the check and dip

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fight Me.

Breaks my heart that Scotty 2 Hotty did CYN too but I'm hoping he just did it as a favor. 😔😔😔

Share this post


Link to post
Share on other sites

guess he ain’t too cool to control his narrative #😎

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...