Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Fight Me.

Exclusive News On Vince McMahon Meeting With Talent: Talent Cuts Coming, Furloughs, WWE HQ

Recommended Posts

What if he went with G&A and formed a stable? Or if they go to BC but GOD has filled there role so idk where they could fit. 

1 hour ago, Fight Me. said:

He could kick ass in New Japan.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

So, the cuts don't make sense. WWE is still operation. People still have network subs, they are still getting all their money from TV deals and merch sales, the only thing they are losing is arena sales and they have been on the decline anyway. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Fight Me. said:

 

I hope he's just bullshitting to make it a surprise when he shows up somewhere. His last NXT run was sooooo good.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would assume so since he was trying to get released, had a small run then actually got released. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

if Lio retires I will personally beat his ass. that’s just how it has to be.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, AONO. said:

I think G&A signed new deals in september, no?

Yep, they were staying for big money to not go to AEW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hah! That's actually really cool! Would have been a cool entrance piece ala the AJ Styles club mask.

55 minutes ago, Fight Me. said:

The MOTH. Literally. :lol:

 

Edited by TheBLACKESTManOnEarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rachael Ellering was also released from some time ago,she's now looking for bookings..

Felt like she never really got a chance..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, that's really surprising. You hear all these good things on the indies about girls like Rachael Evers, Deonna Purrazzo, Kimber Lee, Santana Garrett, etc and they barely see the light of day on NXT before gettting released.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Jeb ★ said:

Middle shirt looks familiar 🤔

SOMEONE WILL SURVIVE

Share this post


Link to post
Share on other sites

That Lio Rush mask is uuuuuuugly.

Erick Redbeard is a fun name. It's like the kind of shit Alestorm would pull.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...