Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
EJ!

WWE Drama

Recommended Posts

23 hours ago, Generations said:

It would be nice for Tony Khan to disown Meltzer and stop associating his product with him...but, I think we all know that won't happen.

Jericho likes Meltzer, and the Bucks need Meltzer to be relevant. So...they'll keep having him around for no good reason. 

side note: i wanna give you credit for being the only one i know on record for being consistently critical of the Bucks for reasons i’m just now understanding. i don’t dislike em but...yeah i get it lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chelsea always had that spoiled vibe to her. I don't really get just saying the man's name. He didn't even ask for money. 

Shit happens way too often. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

One simple post crediting the person would have avoided all that, but she rather deletes the post and blocks the artist.
The message and "apology" later, also sounded super bad...the apology sounded more like "im the victim here".

Last i checked she posted the picture and gave credit, but still a shitty thing to do.
Its not hard, it doesnt matter how good or bad art is...if someone created it, they deserve to be credited.

It is completely avoidable drama that wasted time.
Just credit the person and everyone is happy, why do people think being a good person is so incredible hard...it isnt.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

What a goddamn clown.

I just don't get how you can buy the child trafficking stuff, hook/line/sinker when the people who are always pushing the theory are the ones with the proven records of partaking in it. How many republicans need to be outed with sex crimes before you say "Hey...maybe they're selling some shit that isn't true."?

Edited by Generations

Share this post


Link to post
Share on other sites

knowing what you know, do y’all ever see clips of Benoit hitting his head in a match and think “yup.” that’s how i feel about Wuertz to a lesser extent. every time i hear some shit like this from him i remember the type of shit he did in his wrestling career and wonder if there were some lingering effects

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apparently he was suspended from WWE and not allowed at the PC earlier in the year. Man is crying on a *censored*ing video call about qanon shit when he shares a locker room with a dude who has actual evidence against him for being groomer. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i meant the Dream but like how you gonna be crying about pedophilia and you aint dealing with the one thats RIGHT in front of you. Im glad he got clean of drugs and got himself a real just but god he turned into such a *censored*ing dumb*censored*.  Meth fried his *censored*ing brain. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imagine being so concerned about the health and safety of children, that you completely ruin their formative years by being a psychopath...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

“@that_woke_nurse” you gotta be *censored*ing kidding me

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah...so not only is getting the vaccine bad, but you better run the *Censored* away if you even see someone who has had it. 

Where do these people come from? Why do they exist, and how do we get rid of them? Lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nothing about Drake surprises me anymore, disgusting guy.
Now dragging his kids into this, he is the worst.

Allegedly there are a few in NXT who are anti vaxxers, Xia, Fish, Kross...sad if true.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...