Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Siul LXXXV

General Gaming Discussion

Recommended Posts

22 minutes ago, Fight Me. said:

I would start out with Smash and Odyssey over Animal Crossing personally, but all great choices nonetheless.

 

Thing is...Animal Crossing is the perfect game for the current quarantine situation. Especially if you know other people who are playing it. It might be true that there are "bigger" AAA titles for Switch that most people would recommend before Animal Crossing (Breath of the Wild obviously comes to mind as well). But...yeah, I think it's the best game to be playing during this crisis. You're talking about the most relaxing game ever made...and a game that focuses deeply on connectivity and social engagement at a time when most of us are getting none of that. So...all that considered, I think it's a good choice for the times. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Announcement was made yesterday about Silent Hill being the next Dead by Daylight chapter... being a long time fan of that series, it looks like I will be making more of a return to DbD.

So excited, thankfully its June launch is right around the corner.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh shoot really? I own it on Disk but would be cool to have it digitally.

I still think the PS3 is better, because I was able to have Arkham Joker, Harley, and Batman, Batman Beyond, ect. 

I really wish S.T.A.R. Labs was in Injustice 2. I really disliked the gear system in 2. I miss the cool skins, same goes for MK11, I'll be fully happy if they add my Injustice Scorpion to MK11, it's the only skin/gear pack I extremely want

Edited by TrisetMaster908

Share this post


Link to post
Share on other sites

It's weird cause they made Injustice 1 free as well as all the DLC for Injustice 2, but Injustice 2 is still $20 lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Fight Me. said:

Got Spongebob: Battle for Bikini Bottom Rehydrated lol

Lol I did the same. I completely forgot I preordered it ages ago as it was going for so cheap. It arrived a day early in the post but I haven't had a chance to play it, I'm not expecting much. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

So I find it interesting that NBA 2k21's standard edition is 10 bucks more on next gen systems but the Mamba forever edition is 100 bucks on both gens. If they're gonna do price hikes they believe are justified (which it's Take Two, so it's not, with their ridiculous mass layoffs but increased income and room for healthy bonuses) at least be consistent with your sheeit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempted to get NBA 2K21 Mamba Forever Edition just for Kobe, as much as I despise the shitty gameplay and how it keeps getting worse with each year. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I really need to wrap up things in TLOU so I can play TLOU2 and see what all of the fuss is about.

Share this post


Link to post
Share on other sites

If my copy of Ghost Of Tsushima doesnt ship in the next few days on gonna cancel it and just buy the digital version. I absolutely 100 percent want to play on release.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Does anyone else have a problem with the Final Fantasy 14 free trial just... refusing to work on PS4? No matter how many times I try to run it, I get an error code when I reach the splash screen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is that the month free trial they put out a few months ago? If it is i think it was only free for 30 days after the announcement. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nah, the free till level 35 trial. And I discovered the issue. For some inexplicable reason, my ISP has everything Square Enix blocked. I need to use VPNntp access it at all.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Kman said:

Anyone else hyped for Ghosts of Tsushima tomorrow? 

Got snacks and shit for midnight

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, Kman said:

Anyone else hyped for Ghosts of Tsushima tomorrow? 

EXTREMELY!

This is the first game ive ever played where im excited for the photo mode. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apparently the speaking animations are in English, so even if you play subs not dubs, characters' mouths will still move as if you they were speaking English, that's awkward lol. Game looks stunning though, gotta say!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I have an extra Ghost of Tsushima pre-order code (just the dynamic theme and soundtrack), if anyone wants it lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...