Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

HeatingPython58

HeatingPython58 CAWs: Updated James Drake & Zack Gibson added

Recommended Posts

Cheers guys. I intend to have a go at Sexsmith and the rest of the Origin eventually, it just depends if I can find any decent pics to use for face textures, I think I've got an alright one for Cruz but I've not tried it out yet. I'm working on Mark Andrews atm and his gear is an absolute swine to do so it could take me a while because I'd ideally like to do 2 attires for him. I also want to do the rest of BSS and TK Cooper but I'm pretty sure Defract said he's doing them so I'm in no rush as I'm pretty confident his will be amazing.


Does anyone happen to know what font Mark Andrews uses on his tights? It would make doing his logos a lot easier and quicker if I could just make them in paint rather than painstakingly trawling through his matches to try and get a clear screen shot of his arse to cut the logo out of.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I found that there are logos "missing" for CCK and Havoc. Has anyone else has an issue with these in particular? I'm aware of the stupid logo shit, but I swear these were good until recently.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah that's annoying. I haven't noticed it in any of the CAWs I've downloaded but a lot of people are having issues with custom logos disappearing. I've had a go at Mark Andrews. Tags and screen shots in the original post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

It looks like the only logos that were missing, for Havoc, were the blood splatter on the mask. You can add that with the blood logos that show. That's what I did anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm sure it would be a pain, but is there anyway you can fix CCK? If not, I understand, but those were two of my favorites so far this year. Havoc too, the likeness was too notch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow. I'm legit impressed @Heatingpython58. I've just heard of Zach Gibson, but from I've seen, you sir, nailed him.

Love the different attires you made. Well-done. I'm gonna have to to delete for some of these.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Very nice work.

 

Apologies if I a mistaken but I think you need to add credit to NWOldSkool for their movesets, Walters at least.

 

Cheers! You're absolutely right, tbh I absolutely despise creating movesets so unless I'm doing somebody who hasn't been created already I usually just nick them off other CAWs. I should really credit the creators, apologies, I'll be sure to do that in future.

 

Wow. I'm legit impressed @Heatingpython58. I've just heard of Zach Gibson, but from I've seen, you sir, nailed him.

Love the different attires you made. Well-done. I'm gonna have to to delete for some of these.

Cheers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW. That's a pretty damn solid Tyler Bate. I'm loving the outfits even more. Worth downloading just for those alone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheers! I've updated Pete Dunne's appearance/attire from the last couple of Progress shows. Screenshots/Tags in the original post. Credit to Defract for the moveset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking forward to Aussie Open, your recent work is top notch.

 

Please don't take this the wrong way, but I wondered if you were considering going back and reworking any of your old caws? Specifically James Drake, his face texture has very dark patches around his eyes and skin tone is very pale, the attires are great, I just think maybe a new face texture would bring him up to the same high quality of your most recent work and also his tag partner Zack Gibson, who was also great quality

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cheers man. Yeah James Drake isn't great, I struggled to find a good picture of him to use for the face texture. I'm pretty poop at using photoshop so a few of them are a bit patchy/shadowy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Downloaded your Trent Seven, and the pictures don't do him justice. Him and Tyler Bate as Mustache Mountain are going to be the team to beat in my Universe mode.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking forward to Aussie Open. Been digging them. Just watched the RevPro At Our Best show. Thought Mark Davis' match with Pete Dunne and Kyle Fletcher's match with Mike Bailey were both pretty good matches. Prefer them as a tag team than singles performers though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Just wondered how's Aussie open coming along ?

 

I've been a bit busy the past couple of weeks but hopefully should have them up this week. They're pretty much finished but the faces are a bit patchy so I'm gonna see if I can clean them up a bit.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've uploaded Aussie Open, tags and screen shots in OP. I'm not gonna get the time I'd like to work on their faces any time soon so I just uploaded as is and they're a bit patchy, I might revisit them later on though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...