Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Jmerc

Remember when... 2

Recommended Posts

Didn't he say they only gave him the MITB cash in for the pop and had no plans for him moving forward, too?

yep. It's quite sad really.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Didn't he say they only gave him the MITB cash in for the pop and had no plans for him moving forward, too?

 

Oh yeah. And I also immediately thought of the end of Survivor Series 2014. To which I said, "that explains a whole lot."

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speaking of which, remember Damien Sandow's run as Mr. Money In The Bank?

 

I remember him jumping in a river and losing to Cena. That's it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Speaking of which, remember Damien Sandow's run as Mr. Money In The Bank?

 

I remember him jumping in a river and losing to Cena. That's it.

 

 

Hmm. Him losing at every turn, INCLUDING TO SANTINO MARELLA, on Raw and SmackDown. And his cash-in being the best showcase throughout his entire run.

 

Oh yeah and that whole thing about Ziggler not being a favorite of Vince? Add Sandow in there.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're crazy if you think Balor won't make it back there eventually

Edited by ArmVD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus Balor's main event push did in fact start. He had a solid month+ of build up. Now he's toiling in the mid card, but that's fine. There is legit nothing wrong with that and honestly, it helps extends a guy's career. I say it often, but that's because it's true; not everyone can be in the main event all year round. Finn's been enjoying a mini feud and an alliance with The Hardy's. It now looks like he's going to have to choose between his new buds and his old Goodbrothers. That's going to give fans what they want (Finn doing shit with Gallows and Anderson), which gives G&A something to do and it has the potential for a heel turn.

 

Point is, Finn is in a fine spot!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speaking of which, remember Damien Sandow's run as Mr. Money In The Bank?

I remember the great Cody vs Sandow feud that should have went further into the main events but didn't happen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...