Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
AlterNation

Tell us the good stuff going on right now in your life

Recommended Posts

We're going to see the Rebirth Brass Band concert tonight at the Cubby Bear for the NOLA birthday bash.... can't wait!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anime Kon is tomorrow. Pretty early though. But hey. Bought my ticket for 2 days and I've got me some spending money. Can't wait.

 

And my niece is doing great. 7 months old and rather talkative as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had a great time at the Illinois state fair in Springfield over the weekend... ate some really good food, watched live bands, people watched, etc. etc.

 

Looks like the wife and I found a new place to visit in the summer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I had a crazy elaborate dream, and it was awesome. Random, but awesome.

 

I was in a vehicle with other people, and we were driving into this city, and then there kept randomly being these painted walls for Birdhouse skateboards (like billboards, but painted on the side of brick buildings...and then there was a lot of Simpsons statues and paintings, graffiti, all mixed in with the Birdhouse stuff. And then we crossed this bridge, and there just kept being more and more stuff. There was color everywhere, and just graffiti and statues, and it was nuts. We went over the bridge and around a corner, and there was this giant factory...all Willy Wonka-looking and shit. And it was a Birdhouse skateboards factory. And it was just nuts.

 

Just super, super random...since I don't skateboard, never have, never will...and my only recollection of the 'Birdhouse' brand were the t-shirts my brother wore when I was a kid. But, yeah...it was a pretty awesome dream. It was what dreams should feel like. Left me with a sense of wonder and shit. Just felt super colorful and hyper-realistic. Good stuff. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secured my order for the PS4 Pro 500 Million limited edition! So much anticipation and anxiety and now I can relax. Well I still gotta wait for it to arrive but whatever. So damn happy! I managed to confirm my order right before the site crashed.

 

Was gonna wait for the Kingdom Hearts PS4 Pro but I like the look of this one a bit more, plus it has twice as much space.

Edited by High Flying Maniac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Found an All In ticket that's a little over what it was originally posted as, but still less than half of what the scalpers are asking for!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Found an All In ticket that's a little over what it was originally posted as, but still less than half of what the scalpers are asking for!

 

Cool, as long as it's legit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Found an All In ticket that's a little over what it was originally posted as, but still less than half of what the scalpers are asking for!

 

Cool, as long as it's legit.

 

It is. My friends cousin had to cancel due to a last minute work commitment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unlocked the stone hatchet (cool kill animations, BTW) in GTA Online for use in Red Dead Redemption 2, after completing 25 kills with said weapon.

 

FeelsMarstonMan

Share this post


Link to post
Share on other sites

My PS4 Pro 500 Million Limited Edition came in today! Only been playing on it for a bit and I can already tell the difference. Playing an Elimination Chamber match in 2K18 and it's incredibly smooth, even with a bunch of created content. So freaking happy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

My dad is home now, had to take him to the ER Tuesday morning he was having severe stomach pain and chest pains, and the Dr wanted to keep him overnight, then again, and again. Was scanned, x-rayed, blood work. His heart is fine, he had a stomach infection after he fell and hurt himself on a iron rod a few weeks ago. But he is fine now

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turns out the missing member of the last band was a classmate that I haven't seen in ages. Germany is small

Share this post


Link to post
Share on other sites

That...can't...be. I thought Skynyrd was going to rock forever. Legit one of my all-time favorite bands. I think I actually like Johnny's singing voice more than Ronnie. Still Unbroken is one of the best songs they've ever used in a WWE game.

Share this post


Link to post
Share on other sites

So much awesome stuff happening in the next few months. Spiderman (PS4) next week, Tomb Raider the week after that, WWE2K19 and Red Dead 2 the following month, Halloween (aka best time of the year), Fallout 76 in November, Thanksgiving, Christmas. Shit is stepping on the gas and not letting up. Buckle in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...