Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Mailman

DC Cinematic Universe

Recommended Posts

I enjoyed the new trailer alot.

Affleck also looks absolutely great as Bruce Wayne

---

But I also think that the movie looks like a little bit too much. Like 2-4 movies in one.

But I will have to wait and see

Share this post


Link to post
Share on other sites

Would have preferred Wonder Woman not to be involved in this (or anyone else that isn't Superman/Batman). Save that shit for the Justice League or give them their own movies. Don't make this another Spiderman 3 and cause it to be a cluster*censored*!

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't like the Wonder Woman actress. She is the same one from the Fast and Furious movies isn't she? I dunno, she doesn't look like a Wonder Woman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has Gordon been cast? If not I can see Bryan Cranston as him.

 

Even tho Gordon might be dead with the funeral that was shot

 

Edited by TheTRIsetMaster908

Share this post


Link to post
Share on other sites

If I didn't know that Alfred in the trailer was Alfred I would've thought he was Gordon cuz he looks just 10 years older than Bruce

Share this post


Link to post
Share on other sites

I agree with too many superheroes being thrown in. I would have much rather seen a public enemies type of storyline where Superman and Batman are being hunted down by a corrupt government. Maybe with an older Superman and Batman. I think Jeffrey Dean Morgan would have been great as an older looking man of steel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has Gordon been cast? If not I can see Bryan Cranston as him.

 

Even tho Gordon might be dead with the funeral that was shot

 

He was awesome as Gordon in Year One. I'd be for it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow I just noticed, anyone else, in the trailer Batman(or whomever that was) snapping one of the Superman soldiers neck

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol some people think the dirt in the air is actually The Flash pushing Wonder Woman smh

70PbiGG.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'm looking forward to this so much. Then again I love pretty much anything superhero related.. Except Iron Man.. Love the Avengers.. Just not the Iron Man movies lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Love the Dark Knight Returns pose the added in there. That was a nice touch.

 

Hyped for this just for Batman, to be honest. Affleck could end up being an incredible Bruce Wayne. I've never really cared for Superman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Them f***s at WB probably gave Green Lantern a standing ovation back in the day.

 

Do think BvS will be good though, just to clarify

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...