Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Titan83

Chris Benoit + The Dudleys previewed 02/03/13 #ATTITUDE Reloaded

Recommended Posts

 

Who else you gonna make?

 

If all goes to plan you'll hopefully see the collab between me, OrangeChrome & Titan of CAW'ing Elroy Jetson...if you get what I'm saying (a reference to a particular Attitude Era star) ;):hqhq:

 

ugo-50jp-elroyj_288x288.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totally forgot about CAS pack 2 until I checked this topic again! Any previews coming Titan? I'm definitely interested in your take on the Dudley Boyz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tonight guys :) after the second pack, theres one or two misc CAWs i wanna release and then im gonna call it a day. i am however looking into getting a jtag.. If i do, im gonna move onto textured arenas for a bit. ive had a ton of fun CAWing this year. Im quite intrigued as to what wwe 14 will bring to the CAWing world now

 

oh yeah, and Crash will shortly be in the works :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-Von's first attire could probably be done better, maybe look at paint tooling the torso part so you can give him the shorts as opposed to the jeans.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow those Dudleys are great. Can't wait for them. They are a definite download. Really happy to see ecw and wwe attires.

Share this post


Link to post
Share on other sites

D-Von's first attire could probably be done better, maybe look at paint tooling the torso part so you can give him the shorts as opposed to the jeans.

Thats the first thing i thought too.

Face looks solid tho,but i would try and PT it or do it using tops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah.. I tried using designs to draw on the braces, but hated how the CAW distorts them. i dunno.. I may lose them altogether and just go for the shorts and the tee without the braces. as for the crotch, thats the crotch blur! im gonna use the editor to fix that so im not too worried :) apologies by the way for the pic quality. my cap card is a piece of crap recently

Share this post


Link to post
Share on other sites

×
×
  • Create New...