Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

-O_D-

Members
  • Content Count

    5,168
  • Joined

  • Last visited

About -O_D-

  • Rank
    Legend
  • Birthday January 21

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Favourite Music
    Hip-Hop
  • Favourite Wrestling Company
    WWE
  • Orientation
    Straight
  • Favourite TV Show
    The Wire, The League, The Office, Burn Notice, White Collar, The Walking Dead, Breaking Bad, The Boondocks

Recent Profile Visitors

13,128 profile views
  1. -O_D-

    Today I Learned...

    Haha I was about to post this. Just found that out today. He looked older there than he does now
  2. This was dope af the way they put this together
  3. ^Gotta check that out Btw, Kung Fu Kenny did it.... https://twitter.com/Interscope/status/860202077850669059 DAMN impressive.
  4. I just know it's some time in June
  5. Carl popped that shit off and all hell broke loose. Probably the first time where I was like "Hell yeah, Carl!"
  6. Question: Negan said to Sasha that a "little birdie" told him that Rick and company were up to no good. Who do y'all think that is?
  7. This week's episode was ok but the preview of the finale got me stoked.
  8. Just a warm up from Kendrick. Warning shot before the album drop.
  9. On hazard alert when Tara was talking to Judith about Oceanside. I thought Rosita was gonna overhear her.
  10. I wonder if Sara is gonna lead Rick to that all girl group cause that's all I can think of at this point of where they could possible find more guns.
  11. Probably so. He hasnt had too much to say since those episodes with Beth when everyone was split after the prison burned down.
×
×
  • Create New...