Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Fight Me.

Members
  • Content Count

    48,105
  • Joined

  • Last visited

About Fight Me.

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    New Jersey
  • Interests
    Wrestling.

Previous Fields

  • Star (Zodiac) Sign
    Leo
  • Orientation
    Straight
  • Ethnicity
    Mexican-American

Recent Profile Visitors

62,590 profile views
  1. Great stuff, I hope they go back to releasing themes more frequently. Speaking of them, I heard Karrion and Scarlett have a team name for some reason. "Fall and Pray" is their name apparently.
  2. JTG will also be on tomorrow to talk about Shad.
  3. Yeah, freaked me out hearing Macho talk normal lol Loved the Sting doc. Felt a lot like a modern day one. Everything looked clean too, I was surprised lol And why'd they have all that footage and never release it?
  4. Seeing Santana kick Big Game Leroy's Nintendo Switch out of his hands on Dark hurted my heart. And I'd imagine he isn't the first to do that, I can't imagine the damage his Switch has gone through. Sucks they didn't let him do any other spots with it besides that. It's like he was powerless without it lol We need more of the QT Marshall/Allie storyline on Dynamite. So good.
  5. Interesting choice to break up oVe completely, including the Crist Brothers. Joseph P. Ryan & Jake Crist will make an interesting incarnation of #CancelCulture until RVD & Katie Forbes come back. If you don't watch Impact, this must sound like gibberish/nonsense lmao TIL Impact still airs on Twitch at the same time as AXS TV. So y'all can watch there if you don't have the channel. I got AXS, but I think I'll stick with Twitch now and get some Melissa Santos commentary during the break. Great ad at the end for Slammiversary, teasing many debuts/returns.
  6. Fight Me.

    WWE Drama

    They tried but the comments ain't forget lol
  7. THE BIG MAN. All black attires mess with me, thought it was missing logos for a sec lmao Great legends attires as well. Wish I had room for all of them.
  8. Fight Me.

    WWE Drama

    Old Ryker post: Yikes.
  9. So Gronk dropping the title was his last segment as he's now been released. What a run, longest reigning 24/7 champ. Legend.
×
×
  • Create New...