Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

All Elite Wrestling


  • Please log in to reply
872 replies to this topic

#421 glennsoe

glennsoe

    Main Eventer

  • Members
  • 4,972 posts
  • Location: Oslo, Norway

Posted 20 May 2019 - 06:45 PM

Not sure where I read it but rumours online are that the All Inn ppv only did about 20 000 buys..

#422 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 43,188 posts
  • Location: New Jersey

Posted 20 May 2019 - 06:50 PM

From what I can find, Meltzer says they did 20K internet buys but he expects there were more TV buys. Idk in this day and age, I'd imagine there's more internet buys these days. I know I watched it on the FITE app and streamed it on my TV that way personally.

#423 Generations

Generations

    Official CAWs.ws Addict

  • Members
  • 89,357 posts
  • Location: New Jersey

Posted 20 May 2019 - 07:06 PM

Yeah, I order stuff on Fite. Especially nice since you OWN it that way. Why pay $60 for a single-use television viewing when you can pay the same on Fite and have the show in your library?



#424 Bushy.

Bushy.

    The Bad Guy

  • Members
  • 21,095 posts
  • Location: Bad Street, Atlanta, GA
  • SEN (PS3): bushysowavvey

Posted 20 May 2019 - 07:30 PM


The weekly show gonna be TV-14 or has that not been confirmed yet?

#425 Ziggy Sinatra

Ziggy Sinatra

    "Reality is wrong. Dreams are for real"

  • Members
  • 57,286 posts
  • SEN (PS3): RockstarZigs
  • Twitter: Ask

Posted 20 May 2019 - 11:35 PM



#426 ArmVD

ArmVD

    Legend

  • Members
  • 6,429 posts
  • Location: Hannibal, Missouri
  • Gamertag: Th3 C0n3h3ad
  • SEN (PS3): AsianCrustacean

Posted 21 May 2019 - 02:55 PM

"We'll just bump Elgin off" :lol:

#427 Astro Zombie

Astro Zombie

    Legend

  • Members
  • 8,283 posts

Posted 21 May 2019 - 05:55 PM

Yeah, I order stuff on Fite. Especially nice since you OWN it that way. Why pay $60 for a single-use television viewing when you can pay the same on Fite and have the show in your library?

 

Fite is a Godsend. It's fairly new I believe but I hope it continues to grow. It's nice to have an app on my Fire Stick that allows me to watch a bunch of free weekly TVs and stream shows on a comfortable size screen. I'd love to have AEW on there when their weeklies start. Honestly I'm not too sure if I even get TNT/TNT affiliates on cable here.

 

 

The weekly show gonna be TV-14 or has that not been confirmed yet?

 

I think I saw a rumor that it would be but I don't think it's been confirmed. Booking/writing is more important than a rating though. WWE has always played more on the "lighter" side of the PG rating so I think it skewed the rating in a lot of peoples eyes. There were times they probably could've gotten a G rating if it wasn't for the physical combat involved in the show.



#428 Ziggy Sinatra

Ziggy Sinatra

    "Reality is wrong. Dreams are for real"

  • Members
  • 57,286 posts
  • SEN (PS3): RockstarZigs
  • Twitter: Ask

Posted 22 May 2019 - 12:17 AM

FCTH9gl.jpg
https://twitter.com/...5954085888?s=21

#429 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 43,188 posts
  • Location: New Jersey

Posted 22 May 2019 - 01:31 AM

https://www.instagra...d=100coj5mqmzov

🔟

#430 Generations

Generations

    Official CAWs.ws Addict

  • Members
  • 89,357 posts
  • Location: New Jersey

Posted 22 May 2019 - 01:48 AM

10 of Diamonds...maybe new name to avoid "perfect ten" copyrights? Unless WWE was half-assed enough to never copyright 'perfect 10'...which is seriously 100% possible. Lol.



#431 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 43,188 posts
  • Location: New Jersey

Posted 22 May 2019 - 02:25 AM

10 of Diamonds...maybe new name to avoid "perfect ten" copyrights? Unless WWE was half-assed enough to never copyright 'perfect 10'...which is seriously 100% possible. Lol.


He's been using this on Twitter lol

7GZgoTR.jpg

https://twitter.com/...6131133442?s=19

Wish I had linked the vid first. Sucks he'll just be on the preshow battle royal, tho I guess he's a favorite to win now.

#432 Graeme Jones

Graeme Jones

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,873 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: GraemeJMC
  • SEN (PS3): GraemeJMC
  • Twitter: @GraemeJMC

Posted 22 May 2019 - 09:29 AM

Just saw that Double Or Nothing is on ITV Box Office? I'm gonna make an account right now!



#433 Creepia

Creepia

    WARDANCE.

  • Members
  • 41,501 posts
  • Location: Portsmouth, England.
  • SEN (PS3): CreepingHD
  • Twitter: CochiseJak

Posted 22 May 2019 - 01:56 PM

Just saw that Double Or Nothing is on ITV Box Office? I'm gonna make an account right now!

 

15 quid dude. Good price.


 

Thats cool! I'm happy for him. If AEW introduce a midcard belt I think Perfect10n Shawn Spears could do well with it.


Edited by Creepia, 22 May 2019 - 01:56 PM.


#434 Graeme Jones

Graeme Jones

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,873 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: GraemeJMC
  • SEN (PS3): GraemeJMC
  • Twitter: @GraemeJMC

Posted 22 May 2019 - 02:00 PM

Yup, 15 quid is a good price.



#435 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 43,188 posts
  • Location: New Jersey

Posted 22 May 2019 - 08:18 PM

https://youtu.be/gjCSeXMjtJw

PAC vs. Hangman Page from Wrestlegate Pro

https://twitter.com/...1891524608?s=19

Casino Battle Royal winner will face the winner of Alpha-Omega II to crown the first AEW Champion.

#436 LEGION

LEGION

    Mein Imperium

  • Members
  • 39,353 posts
  • Steam ID: Ectrasyl
  • Twitter: @SennaAsad

Posted 22 May 2019 - 08:19 PM



#437 Creepia

Creepia

    WARDANCE.

  • Members
  • 41,501 posts
  • Location: Portsmouth, England.
  • SEN (PS3): CreepingHD
  • Twitter: CochiseJak

Posted 22 May 2019 - 08:32 PM

Wtf is Jack Whitehall doing on there



#438 Jeb ★

Jeb ★

    Old Town Road 🐎

  • Global Moderator
  • 37,994 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 22 May 2019 - 09:22 PM

Is Page in the battle royal then

#439 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 43,188 posts
  • Location: New Jersey

Posted 22 May 2019 - 09:27 PM

Page is apparently still facing someone I think lol

#440 Counting Lights

Counting Lights

    Life Finds A Way

  • Members
  • 18,179 posts
  • Location: Chicago
  • Gamertag: None
  • SEN (PS3): GreendaleDragonS
  • Twitter: @TheeJakubDulak

Posted 22 May 2019 - 09:35 PM

They said Page is facing someone even bigger than PAC. This makes me think Ambrose>Moxley. Not a better wrestler, but definitely a bigger name.

 

 

Side note, if Revival jump ship later this year (and with what's happening to them, I'm sure they will) AEW might lay claim to the best tag division in the business right now. Between Young Bucks, Revival and Lucha Bros, plus support from SCU, Best Friends and whoever else they sign? That's top notch.