Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

ALL ELITE WRESTLING IS ON TNT


  • Please log in to reply
447 replies to this topic

#441 E#37

E#37

    [HOONIGAN]

  • Members
  • 29,091 posts

Posted 22 May 2019 - 10:43 PM

Wtf is Jack Whitehall doing on there


Hes friends with that Khan guy.

#442 Generations

Generations

    Official CAWs.ws Addict

  • Members
  • 88,988 posts
  • Location: New Jersey

Posted Yesterday, 02:13 AM

They said Page is facing someone even bigger than PAC. 

 

So, they had to shit on the dude twice? Seems kinda unnecessary.

 

Also...if it is Moxley, I'd hardly call him bigger than PAC. I'd personally be much more enthused about PAC. 


Edited by Generations, Yesterday, 02:15 AM.


#443 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 42,699 posts
  • Location: New Jersey

Posted Yesterday, 02:27 AM

Not more talented, but Mox is most definitely a bigger name. He's a former WWE Champ and all thise Shield fangirls are gonna follow him everywhere lol

#444 Lunchbox

Lunchbox

    Mr. Wonderful

  • Global Moderator
  • 24,809 posts
  • Location: NJ

Posted Yesterday, 02:43 AM

Gonna be KENTA.



#445 Counting Lights

Counting Lights

    Life Finds A Way

  • Members
  • 18,144 posts
  • Location: Chicago
  • Gamertag: None
  • SEN (PS3): GreendaleDragonS
  • Twitter: @TheeJakubDulak

Posted Yesterday, 11:07 AM

 

They said Page is facing someone even bigger than PAC. 

 

So, they had to shit on the dude twice? Seems kinda unnecessary.

 

Also...if it is Moxley, I'd hardly call him bigger than PAC. I'd personally be much more enthused about PAC. 

 

 

 

Not more talented, but Mox is most definitely a bigger name. He's a former WWE Champ and all thise Shield fangirls are gonna follow him everywhere lol

Exactly. I love PAC, he's a top 10 talent today. But to the casual viewer? Seeing "Crazy Shield Bro" on another wrestling poster is gonna catch their attention more than "Hey it's that guy with the cool finisher who lost to Enzo". And lets face it, if AEW want to become a mainstay, they need to appeal to the casuals at least a bit, and Ambrose/Moxley is a great example of someone who would do just that.



#446 Fight Me.

Fight Me.

    See You In Hell

  • Members
  • 42,699 posts
  • Location: New Jersey

Posted Yesterday, 12:57 PM

nUZuzhP.jpg

🤔🤔🤔

😂😂😂

#447 Ziggy Sinatra

Ziggy Sinatra

    "Reality is wrong. Dreams are for real"

  • Members
  • 56,782 posts
  • SEN (PS3): RockstarZigs
  • Twitter: Ask

Posted Yesterday, 04:12 PM



#448 Generations

Generations

    Official CAWs.ws Addict

  • Members
  • 88,988 posts
  • Location: New Jersey

Posted Yesterday, 11:12 PM

Just realized...you cant buy this on Fite in the US...only outside of the US. Pretty sure that was a poor business decision.