Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

Injustice 2


  • Please log in to reply
353 replies to this topic

#341 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 18 September 2017 - 08:03 AM

Is Black Lighting's super move gonna look the same as Raiden's? Cause that will literally make no sense lmao




BLACK LIGHTNING

quoting into new page

#342 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 18 September 2017 - 05:26 PM


Is Black Lighting's super move gonna look the same as Raiden's? Cause that will literally make no sense lmao

edit: it looks different https://twitter.com/...824007578546176

#343 TheTRIsetMaster908

TheTRIsetMaster908

    Main Eventer

  • Members
  • 3,045 posts
  • Location: Bama
  • Gamertag: triset908
  • SEN (PS3): triset908
  • Steam ID: triset908
  • Twitter: trisetmaster908

Posted 20 September 2017 - 10:14 PM

Just saying the Gotham TV Multiverse Catwoman boss is Bull

#344 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 20 September 2017 - 10:56 PM

Just saying the Gotham TV Multiverse Catwoman boss is Bull

that's a thing?? Is there TV gear involved?

Edit: doesn't, just boxes. Oh well

#345 TheTRIsetMaster908

TheTRIsetMaster908

    Main Eventer

  • Members
  • 3,045 posts
  • Location: Bama
  • Gamertag: triset908
  • SEN (PS3): triset908
  • Steam ID: triset908
  • Twitter: trisetmaster908

Posted 20 September 2017 - 11:16 PM

Just saying the Gotham TV Multiverse Catwoman boss is Bull

that's a thing?? Is there TV gear involved?

Edit: doesn't, just boxes. Oh well

Yeah if it was gear I'd really try. We need CW TV Multiverse

#346 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 20 September 2017 - 11:30 PM

Right? Fox too, I want costumes for Selina, Flash, Arrow, Canary, Firestorm..

Not Bruce's Season 4 suit tho lmao

#347 TheTRIsetMaster908

TheTRIsetMaster908

    Main Eventer

  • Members
  • 3,045 posts
  • Location: Bama
  • Gamertag: triset908
  • SEN (PS3): triset908
  • Steam ID: triset908
  • Twitter: trisetmaster908

Posted 20 September 2017 - 11:48 PM

Also be cool for Injustice 1 gear. Like Green Arrow with his hood

#348 Crazy Moon

Crazy Moon

    I'll slap you in the face with a strip of watermelon!

  • Members
  • 15,443 posts

Posted 21 September 2017 - 04:54 AM

Im gonna be honest, i became bored of this game pretty fast. Havent turned it on since I played with Subzero. Feel like its a step back from what MKX is but i believe that is from the loot system mostly.

#349 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 21 September 2017 - 04:55 AM

I mostly just play it whenever DLC comes out tbh, or some special Multiverse event that catches my attentions.

#350 Scott Eastwood

Scott Eastwood

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,040 posts

Posted 21 September 2017 - 07:28 AM

My game I play from time to time but it keeps shutting off on me, and found out I'm not the only one with this issue. I can watch films like Titanic so I know the system isn't  over heating but it shuts off after 10-15 mins while playing this game and this game only 



#351 Jeb ★

Jeb ★

    Dracarys

  • Global Moderator
  • 30,080 posts
  • Location: Los Angeles, California
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @what2830

Posted 21 September 2017 - 07:35 AM

My game I play from time to time but it keeps shutting off on me, and found out I'm not the only one with this issue. I can watch films like Titanic so I know the system isn't  over heating but it shuts off after 10-15 mins while playing this game and this game only 

you tried deleting the game and installing it again? Idk

#352 Scott Eastwood

Scott Eastwood

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,040 posts

Posted 21 September 2017 - 08:17 AM

Yeah, also tried booting ps4 in safe mode then rebuild database nothing 



#353 TheTRIsetMaster908

TheTRIsetMaster908

    Main Eventer

  • Members
  • 3,045 posts
  • Location: Bama
  • Gamertag: triset908
  • SEN (PS3): triset908
  • Steam ID: triset908
  • Twitter: trisetmaster908

Posted 21 September 2017 - 10:04 AM

Yeah I use to play every day. Now I hardly play it. I played Injustice 1 more. Thanks to Star Labs missions

#354 ThreeG

ThreeG

    The Dark Knight

  • Forums Manager
  • 21,023 posts
  • Location: Gotham City
  • Twitter: @_ThreeG

Posted 21 September 2017 - 01:51 PM

Yeah I use to play every day. Now I hardly play it. I played Injustice 1 more. Thanks to Star Labs missions


Aw man I hated them! They were sooo frustrating. I went back before 2 came out and tried them again to see if a few years away would help... NOPE!