Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

Cyberpunk 2077


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 14 June 2019 - 07:53 AM

I think the statue could've been something else. Pretty odd to have a statue portraying the protagonist, who is supposed to be fully customizable :lol: Bike is cool though. Then again you could say the same about how V looks in the trailers. Could've been one of the masks they show in the gameplay idk

#22 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 02 July 2019 - 03:10 PM



#23 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 30 August 2019 - 06:31 PM



#24 Salvaje Beast

Salvaje Beast

    Zondo

  • Members
  • 14,925 posts

Posted 31 August 2019 - 07:40 PM

Gameplay goodness!

#25 Graeme Jones

Graeme Jones

    Main Eventer

  • Members
  • 3,235 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: GraemeJMC
  • SEN (PS3): GraemeJMC
  • Twitter: @GraemeJMC

Posted 31 August 2019 - 09:16 PM

Tries not to give in to wa.....I GAVE IN!



#26 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 31 August 2019 - 09:20 PM

Johnny Silverhand looks kinda weird in-game, but maybe it's just not the final product like the video says

#27 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 02 September 2019 - 11:09 PM

Apparently they ditched third person cutscenes, so everything will be first person. Customizing the character is useless now lol

https://twitter.com/...3732616194?s=19

#28 Salvaje Beast

Salvaje Beast

    Zondo

  • Members
  • 14,925 posts

Posted 03 September 2019 - 02:05 AM

..well shit

#29 LEGION

LEGION

    15,295,600,000

  • Members
  • 40,899 posts
  • Steam ID: Ectrasyl
  • Twitter: @SennaAsad

Posted 03 September 2019 - 03:43 AM

Aaaaaaaaand I'm out. Gonna wait for some Let's plays before possibly buying this. Not a fan of FPP at all

#30 Jeb ★

Jeb ★

    Black Lotus

  • Global Moderator
  • 40,555 posts
  • Location: SoCal
  • SEN (PS3): jeb2830
  • Twitter: @jeb2830

Posted 03 September 2019 - 03:46 AM

3rd person driving is still available but yeah lol. Even in GTAV/RDR2's first person modes the cutscenes were locked in 3rd person mode, wish you could have the option for either at least in cutscenes

#31 Graeme Jones

Graeme Jones

    Main Eventer

  • Members
  • 3,235 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: GraemeJMC
  • SEN (PS3): GraemeJMC
  • Twitter: @GraemeJMC

Posted 03 September 2019 - 10:17 AM

No 3rd person cutscenes?! What the hell were they thinking? They had better fix that shit.



#32 Salvaje Beast

Salvaje Beast

    Zondo

  • Members
  • 14,925 posts

Posted 03 September 2019 - 10:14 PM

Maybe they'll patch it in after the feedback post release