Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

White Leather Jacket's Showcase 2K16 (Alex Mercer Added)


  • Please log in to reply
129 replies to this topic

#121 LEGION

LEGION

    Mein Imperium

  • Members
  • 39,488 posts
  • Steam ID: Ectrasyl
  • Twitter: @SennaAsad

Posted 03 March 2016 - 02:23 PM

You ain't lying

 

Mercer does look brutal



#122 White Leather Jacket

White Leather Jacket

    Main Eventer

  • Members
  • 3,040 posts
  • Location: South Australia
  • Gamertag: WhteLeathrJack
  • SEN (PS3): WhiteLeatherJack
  • Twitter: BlakeHarnage__

Posted 05 March 2016 - 04:06 PM

Cheers glad you like.

#123 The Scorpion

The Scorpion

    Legend

  • Members
  • 6,923 posts
  • Location: from the darkest place in my mind
  • SEN (PS3): scorpion62287

Posted 08 March 2016 - 08:09 AM

They look great is your Mercer the reason dru last name got change to Mercer

#124 White Leather Jacket

White Leather Jacket

    Main Eventer

  • Members
  • 3,040 posts
  • Location: South Australia
  • Gamertag: WhteLeathrJack
  • SEN (PS3): WhiteLeatherJack
  • Twitter: BlakeHarnage__

Posted 08 March 2016 - 11:42 AM

Cheers man nah I dont think so Oz just wanted to make his name shorter.

Ive got the other 4 members of Mercers stable to show off soon.

#125 The Scorpion

The Scorpion

    Legend

  • Members
  • 6,923 posts
  • Location: from the darkest place in my mind
  • SEN (PS3): scorpion62287

Posted 09 March 2016 - 09:29 AM

Sound sweet

#126 Foldy619

Foldy619

    Lower Midcard

  • Members
  • 739 posts
  • Location: Wales
  • SEN (PS3): Foldy619
  • Twitter: Djfoldy69

Posted 09 March 2016 - 10:30 AM

I've emailed you some new tattoos mate. ;)

#127 White Leather Jacket

White Leather Jacket

    Main Eventer

  • Members
  • 3,040 posts
  • Location: South Australia
  • Gamertag: WhteLeathrJack
  • SEN (PS3): WhiteLeatherJack
  • Twitter: BlakeHarnage__

Posted 29 March 2016 - 07:56 AM

250qfzo.jpg

#128 Oz70NYC

Oz70NYC

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,095 posts
  • Location: New York City
  • SEN (PS3): Oz70NYC

Posted 07 April 2016 - 04:00 AM

HE NEEDS INK!!! But he looks solid, sir.



#129 White Leather Jacket

White Leather Jacket

    Main Eventer

  • Members
  • 3,040 posts
  • Location: South Australia
  • Gamertag: WhteLeathrJack
  • SEN (PS3): WhiteLeatherJack
  • Twitter: BlakeHarnage__

Posted 07 April 2016 - 05:35 AM

Cheers bro. :) yeah gotta find something awesome for him. You should see the new updated Harnage hes pretty much replaced Blade. Ill have more pics up soon check the title for updates. :)

#130 White Leather Jacket

White Leather Jacket

    Main Eventer

  • Members
  • 3,040 posts
  • Location: South Australia
  • Gamertag: WhteLeathrJack
  • SEN (PS3): WhiteLeatherJack
  • Twitter: BlakeHarnage__

Posted 05 July 2016 - 12:07 PM

Think its time to update this thread with some new CAWs. ;)