Jump to content

CAWs.ws
Facebook Twitter YouTube RSS Feed

This is a Test - UPLOADED

Andrew Test Martin ECW

  • Please log in to reply
65 replies to this topic

#1 NickBreaker!

NickBreaker!

    Main Eventer

  • Members
  • 3,623 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: NickBreakerUK

Posted 20 February 2012 - 02:32 AM

2nd March - Uploaded

Nickbreaker
Test
ECW

Caw Features:
Selection render
4 x ECW attires
custom entrance tron (based on his ECW tron)

cas. file, render and real tron
http://www.mediafire...z96t9q1e945w9kw


3 x crowd signs (featuring edited versions of these textures)
Spoiler





This is a remake of the Test CAW myself and Phenolicious made last year.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
massive thanks to XHPDAMAGER for these HQ pics, good egg.
Posted Image
Posted Image
Massive thanks to themastadon who fixed the PTs for me.
Posted Image

All the PTs are ready to go. I'm just getting around to doing the tweaks and fixing things like the crotch blur, shiny trunks and tan.

Edited by NickBreaker!, 09 March 2012 - 08:38 PM.


#2 TheNewF'NShow

TheNewF'NShow

    Breakin' Necks and Cashin' Checks.

  • Members
  • 33,713 posts
  • Location: New York

Posted 20 February 2012 - 02:33 AM

Damn, Im gonna fail this awesome test.

#3 lightskintwin

lightskintwin

    Jobber

  • Members
  • 121 posts

Posted 20 February 2012 - 02:35 AM

I'm looking forward to this. It seems like you'll be finished with this one pretty soon.

#4 Shock_800

Shock_800

    Midcard

  • Members
  • 1,896 posts
  • Location: scotland

Posted 20 February 2012 - 02:38 AM

looks very nice man, not a fan of this era of test...but u have captured him very well. and thank god for the editor being able to get around crotch blur lol. any plans of coverting this into a test and albert era?

#5 The Great Swanson

The Great Swanson

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,700 posts
  • Location: Marijuanaville
  • Gamertag: SlashedIntegral
  • SEN (PS3): N/A

Posted 20 February 2012 - 02:46 AM

Dang i forgot to bring my No. 2 pencil!!
This caw of Test is great

#6 NoMoreBumps

NoMoreBumps

    Lower Midcard

  • Members
  • 839 posts

Posted 20 February 2012 - 02:47 AM

Gotta agree with Shock, this isn't my favorite era of Test, but since I recently put him on my ECW brand I'll be switching out Oliber.'s with this one.

#7 NickBreaker!

NickBreaker!

    Main Eventer

  • Members
  • 3,623 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: NickBreakerUK

Posted 20 February 2012 - 02:49 AM

looks very nice man, not a fan of this era of test...but u have captured him very well. and thank god for the editor being able to get around crotch blur lol. any plans of coverting this into a test and albert era?


uuuummmm, well his shiny trousers are in the game, pus I have a silver detailed PT for him, I checked out some hairs for it and the HBK/James Storm hair looks good for that era. The body skin would have to be edited, which could be a pain (unless it can be easily 'edited' I dunno).
Basically I'm not really interested in doing one but it could be done.

Anyway Shock, its far too late to be thinking about that. It'll be time for our porridge soon so I'm gonna hit the hay.

Edited by NickBreaker!, 20 February 2012 - 02:50 AM.


#8 Shock_800

Shock_800

    Midcard

  • Members
  • 1,896 posts
  • Location: scotland

Posted 20 February 2012 - 02:52 AM

ha ha well dont do it if ya dont want to man :P hell when this is released i may convert it myself...besides i cant say ive seen any good alberts floating around these boards yet anyways

and porridge? bacon and tattie scone roll for me pal lol

Edited by Shock_800, 20 February 2012 - 02:53 AM.


#9 The Great Swanson

The Great Swanson

    Upper Midcard

  • Members
  • 2,700 posts
  • Location: Marijuanaville
  • Gamertag: SlashedIntegral
  • SEN (PS3): N/A

Posted 20 February 2012 - 02:54 AM

@ shock BME made a decent albert that's currently on live

#10 Shock_800

Shock_800

    Midcard

  • Members
  • 1,896 posts
  • Location: scotland

Posted 20 February 2012 - 03:11 AM

@ shock BME made a decent albert that's currently on live


well thats good to know, will have to try and hope CC works when i try look for it

#11 Mailman

Mailman

    My Man

  • Members
  • 7,011 posts
  • Location: Simulation (Earth)

Posted 20 February 2012 - 04:03 AM

if you are gonna use a render how about this one
http://ecwfrenchtrib...w_Martin_21.jpg

#12 Evofit

Evofit

    Midcard

  • Members
  • 1,365 posts
  • Location: New Zealand
  • Gamertag: EVOFIT

Posted 20 February 2012 - 06:18 AM

Looks great.....are you doing all short hair attires or are you goin to mix it up?

#13 Skinperiod

Skinperiod

    Lower Midcard

  • Members
  • 733 posts

Posted 20 February 2012 - 06:35 AM

looks good! keep it up!

Edited by Skinperiod, 20 February 2012 - 06:36 AM.


#14 Lapo.

Lapo.

    Lower Midcard

  • Members
  • 788 posts
  • Location: scotland

Posted 20 February 2012 - 07:36 AM

ha ha well dont do it if ya dont want to man :P hell when this is released i may convert it myself...besides i cant say ive seen any good alberts floating around these boards yet anyways

and porridge? bacon and tattie scone roll for me pal lol


runny egg and tattie scones mate!!.... lol. or a wee black pudding and bacon doubler wi a bottle o irn bru.

#15 Kush™

Kush™

    G.O.M.D

  • Members
  • 4,374 posts
  • Location: Edinburgh
  • Gamertag: GanjaToker187

Posted 20 February 2012 - 08:08 AM

Very nice man,looks better than last year I dig this texture for Test.BTW Shock for my Albert search BME.

#16 NickBreaker!

NickBreaker!

    Main Eventer

  • Members
  • 3,623 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: NickBreakerUK

Posted 20 February 2012 - 10:25 PM

ha ha well dont do it if ya dont want to man :P hell when this is released i may convert it myself...besides i cant say ive seen any good alberts floating around these boards yet anyways

and porridge? bacon and tattie scone roll for me pal lol


Or something else.....PM me.....


if you are gonna use a render how about this one
http://ecwfrenchtrib...w_Martin_21.jpg


If you wanna convert it to the right format I would be grateful, the render options are a bit limited for him.

Looks great.....are you doing all short hair attires or are you goin to mix it up?


All the attires I'm gonna do are in the first post bud, all ECW.

Very nice man,looks better than last year I dig this texture for Test.BTW Shock for my Albert search BME.


I take it you mean face skin, yeah I'm into it. The other one has not transferred well to the new game.
Will post an update later.
Cheers for the feedback. This will go well with the other decent WWECW caws from this year, (RVD, Sabu, Lashley, Dreamer etc.)

#17 kreay fufu

kreay fufu

    Hall of Famer

  • Banned
  • 16,690 posts
  • Gamertag: Deanymoose

Posted 20 February 2012 - 10:29 PM

there's a few renders here, including the one Sproiler posted.

http://psd-dreams.de....php?cat_id=206

#18 Paulie Walnuts

Paulie Walnuts

    #LLJ

  • Members
  • 19,234 posts
  • Location: Triangle Social Club
  • Gamertag: RollTheDoobieB
  • SEN (PS3): RollTheD00bieB
  • Twitter: @ItsChayseDoe

Posted 20 February 2012 - 10:49 PM

Very nice, definitely interested in this.

#19 NickBreaker!

NickBreaker!

    Main Eventer

  • Members
  • 3,623 posts
  • Location: Edinburgh, Scotland
  • Gamertag: NickBreakerUK

Posted 22 February 2012 - 02:55 AM

All attires shown, hope they're liked.
Still gotta add shine and bypass the blur on a couple of attires.
Hoping a good egg will be able to cap pics when this is ready.

#20 BHANGRA_MAN

BHANGRA_MAN

    Main Eventer

  • Members
  • 4,386 posts
  • Twitter: @Bhangra94877286

Posted 22 February 2012 - 07:54 AM

I like it but personally think the eyes and eyebrows need tweaking. I would say slight less width in eyes and than move them up abit more in Y and then maybe eye eyebrow type they are better ones for him they need to be closer to his eyebrows overall and maybe less angle but wrong shape. It's simple tweaks if you look at refs

Attires are great though so far





Also tagged with one or more of these keywords: Andrew, Test, Martin, ECW